top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תShay David

המדריך לקניית טרקטורונים לילדים באילת


טרקטורון לילדים
טרקטורון לילדים

אם נדלג על הוויכוחים המוכרים למה בכלל רוצים לקנות טרקטורונים לילדים, אפשר להודות שזה דווקא מכין אותם היטב לעולם האמיתי אם מלמדים אותם לנהוג בבטיחות ומבלי לעקוף את כללי הבטיחות והזהירות. חשוב להתאים לילד לפי גילו את הטרקטורון או הרכב הממונע המתאימים לו ולכן הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את מידת השליטה שלו ברכב כזה, עוד לפני שקונים אותו. אפשר להתנסות במגרש של כלי רכב כאלה לילדים או בטיול וכמובן שצריך לבדוק לפי היכולות הגופניות של הילד לפי גילו האם יש סיכוי שיצליח להשתלט על הרכב ולנהוג בו. בדקו אותו האם הוא בעל קואורדינציה טובה ויכולת השתלבות במרחב, כולל שיקול דעת נכון ומוטוריקה מספקת.


מה מוצע לכם בתחום הטרקטורונים לילדים?

ממונעים לילדים מגיעים במגוון של גדלים ומתח והספק ולא רק לפי מותגים וחברות שונות. המתח נע בטווח שבין 5V ועד 24V. הגודל קובע וחייב להתאים לילד מלבד המתח, כדי שיוכל לנהוג בו ולא לאבד שליטה ולהתהפך. לכל טרקטורון יש גם תוספת אביזרים שונים שהופכים כל נסיעה לחוויה שאותה מחפשים ולכן חפשו טרקטורון שקל לנהוג בו הודות לצמיגים טובים ואיכותיים, רכב ארבע על ארבע או לא – תלוי במוטוריקה של הילד, סוג מנוע ואביזרים כמו רדיו, כמה מקומות ישיבה יש בטרקטורון ואפילו אם יש שם חיבור USB וכרטיס זיכרון שאפשר יהיה להרחיב ככל שהילד גדל והמיומנויות שלו גדלות.


שיקולי בטיחות לרכישת טרקטורון

בדיוק כמו שאתם קונים לעצמכם רכב ממוגן ובטוח שעובר מבחני התרסקות, כך גם קונים רק טרקטורונים שעומדים בכל דרישות הבטיחות והמבחנים ואינם מתהפכים בקלות. הנסיעה צריכה להיות רציפה וחלקה ולא לאפשר להם לפתח מהירות גבוהה מדי מרוב התלהבות. מנוע הטרקטורון חייב להיות אמין וללא שום סכנת התלקחות או תקלות בכל מכה והתנגשות, וחובה לוודא שיש מערכת יציבות ובלמים ואפילו כיבוי אוטומטי כשהרכב מתחמם ועומד להתלקח. הבלמים הם החלק החשוב ביותר בטרקטורון משום שנסיעה מהירה במדרון יכולה להסתיים באסון ללא בלמים.


עוצמת המנוע של הטרקטורון

יכול להיות שהילדים שלכם ירצו טרקטורון מאוד עוצמתי שנוסע במהירות גבוהה "כמו של הגדולים", אבל זה בדיוק המקום להציב גבולות ולא לאפשר זאת משום שלמרות שזהו רכב צעצוע זה עדיין חייב להתאים למיומנויות המוטוריקה והקואורדינציה של ילד קטן. חשוב עם זאת לאפשר לנסוע מספיק זמן ללא הטענה חוזרת בכל כמה דקות כדי שההנאה תהיה שלמה. כמו כן, יכולות הרכב לנסוע בשטח לא ישר מחייבות גם יציבות גדולה וסבסוב ונסיעה בצורה כזאת שתאפשר להם להטות את הרכב כרצונם.


203 צפיות0 תגובות
bottom of page