top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תShay David

טיול טרקטורונים: אטקציה באילת לכל המשפחה

רבים מהנופשים המגיעים לאילת מחפשים כיצד לבלות את הזמן הפנוי שלהם ושל בני המשפחה שלהם בצורה המהנה ביותר ולצבור כמה שיותר חוויות לילדים ולהורים יחד. כאן נכנסים לתמונה האטרקציות באילת. תארו לעצמכם טיול על טרקטורון עם כל בני המשפחה, הילדים מחבקים אותכם בחוזקה מאחור תוך כדי שאתם דוהרים בביטחה (עם ציוד מגן מתאים) בנוף המדברי של אילת. מדובר בחוויה מדהימה שכל ילד יזכור לכל חייו.


יצירת חוויות למשפחה ע"י טיול טרקטורונים באילת

על מנת ליצור חוויות חדשות אנו צריכים לגרות המוח בפעולות חדשות שאינן מוכרות לו. לדוגמא שחיה בים עם כל בני המשפחה היא חוויה מהנה אבל ככל הנראה היא לא תזכר בחוויה מהטיול למשפחה שנוהגת לבלות בים בחודשי הקיץ כי המוח שלנו מכיר את החוויה הזאת והיא לא חדשה עבורו.

מנגד טיול טרקטורונים במדבר אילת היא לרוב חוויה חדשה לרוב האנשים והילדים ולכן חוויה מסוג זאת תזכר כחוויה חדשה במוחינו ותקוטלג ע"י המוח בחוויה מהטיול באילת כזכרון אורך טווח.


טיול טרקטורונים
אב ובן על טרקטורון בטיול טרקטורנים באילת

טיול טרקטורונים ובאגי עם ילדים והורים יחד

באפשרותכם להזמין טיול לכל המשפחה גם על טרקטורונים וגם על באגים, ילדים עד גיל 6 יוכלו לרכוב עם ההורים בכלי הבאגי וילדים מעל גיל 6 יוכלו לרכוב מאחורי הוריהם על טרקטורון. הטיול הוא במשך 50 דקות והוא חוויה מדהימה לכל המשפחה. תארו לעצמכם טיול שבו כל המשפחה יוצאת לטיול בהרי אילת בכלי רכב פתוח, הנופים והחוויה היא חדשה לילדים הם מתרגשים מכל מה שהם רואים ומרגישים ונהנים מכל רגע.


טיול טרקטורונים
טיול טרקטורונים באילת בשקיעה למשפחה

המלצה על אטרקציה לילדים באילת

אנו ממליצים על טיול טרקטורונים וטיול באגי לכל המשפחה מדובר בחוויה מהנה ומגבשת לילדים ולהורים, להזמנת טיול טרקטורונים / באגי באילת לכל המשפחה צרו איתנו קשר ונשמח להרכיב עבורכם את הטיול הטוב ביותר עבור בני המשפחה שלכם. חייגו עכשיו או שלחו הודעה

185 צפיות0 תגובות
bottom of page